„Door to door kampaň má podle mého názoru velký potenciál,“ říká volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček. MF Dnes píše, že TOP 09 se rozhodla v kampani pro konzervativní přístup a vsadila na osobní kontakt s voličem a dialog. Kandidáti tak půjdou osobně za voliči, a to až do jejich domovů, kde zaklepají na dveře.
TOP 09 prý sází i na osvědčené „pivo s Karlem“. Ale jinak si deník všímá, že například oproti ODS bude její kampaň opravdu konzervativní. Kandidáti se chystají na debaty o volbách přímo s voliči, a to osobně, ale také telefonicky.
Večerní debaty s TOPkou
Podle agentur prý mají zakázáno telefonovat kolem oběda. Občané se tak prý mohou těšit na večerní či podvečerní telefonáty. Témata, která chce TOP 09 v debatách, ale i ve svém programu nabídnout, jsou podle informací MF Dnes zejména svoboda a důraz na parlamentní demokracii. Dalšími důležitými body jsou podle TOP 09 vzdělání, kultura a zdraví. Strana se prý i nadále v předvolební kampani hodlá vymezovat proti prezidentovi Miloši Zemanovi.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: dkr