Městská část Brno-střed si loni objednala služby PR agentury za účelem propagace svého záměru zajistit obyvatelům levný mobilní tarif. Plán nakonec nevyšel, ale podstatnější je jiná věc. Předmětem objednávky Brna-střed byla kromě jiného reportáž v České televizi. A to je problém. PR agentura za zakázku inkasovala přes 120 tisíc korun.
Tamní radní si před časem naplánovali, že zajistí zhruba 90 tisícům obyvatel své městské části levné volání. Vyzvali mobilní operátory k předložení nabídky tarifu s neomezeným voláním, SMS zprávami a objemem dat za 300 korun. Na výzvu ovšem žádný z operátorů nereagoval a necelých sto tisíc Brňáků se levnějšího volání nedočkalo.
120 tisíc za propagaci projektu, který se neuskutečnil
Přesto však brněnská část pod vedením Žít Brno celkově utratila za PR služby od agentury Taktiq communications 121 tisíc korun za propagaci výše uvedeného záměru. Součástí toho měla být i reportáž v ČT.
V textu objednávky, který je volně dostupný v registru smluv, se doslova píše: „Cílem prezentace a PR je zajistit reportáže na TV Nova, TV Prima, ČT, rozhovor na DVTV, články v běžných, odborných (telco) a bulvárních médiích.“ Podrobnosti v registru smluv.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radim Panenka