Akce a výprodeje na nás teď po Vánocích útočí ze všech stran, jak ale vyplývá z průzkumu agentury Ipsos pro PROFI CREDIT, už dávno se nás netýkají pouze v prosinci a lednu, staly se totiž každodenní součástí našich nákupních rituálů. Více než čtyři pětiny obyvatel motivuje, pokud je na daný výrobek poskytnuta sleva. A to zejména u potravin. V těsném závěsu je elektronika a spotřebiče, třetí příčku obsadila kosmetika nebo drogerie, kde sleva motivuje k nákupu 57 % zákazníků. Výjimkou je v této kategorii Bulharsko, kde slevy zabírají mnohem méně. V Polsku zase lidé více než jinde slyší na zlevněný nábytek a sportovní vybavení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV