I proto jsem vždy rozčílen nad zákazy, které postihují různá města, čtvrti a celá odvětví a to bez skutečné znalosti problematiky. Většinou jde o dobře zaplacené lobby, které umožní zachovat stávající stav, či he ještě „zlepšovat po ekonomické stránce“ a to i kdyby to mělo znamenat, po mně pustina.
Pražské SEGWAY je jedním takovým tématem.
Město Praha, které provozování půjčoven řízených a provozovaných většinou rusky mluvícími občany jiné, než české národností, po přibývajících úrazech, ohrožování chodců a dalších „otravných maličkostech“ nepřešlo k nastavení pravidel provozování, ale rozhodlo se (i přes tlak, aby tak nečinilo) vystavit plošný zákaz v několika městských částech.
Jak jsem se bavil se starostou Prahy 4, mnohé byly proti, ale silný „investor“, jehož jméno je prý známé, to zařídil.
V Plzni, Brně, Ostravě a dalších městech, kde půjčovny provozují „normální lidé“, k situaci z Prahy nedochází, a i přesto se lidé cítí býti ohrožení dokonce víc, než když za čtvrtmilionu kus, vybavila nejedna provozovna Městské policie strážníky stejným dopravním prostředkem, aby mohli dostihnout každého provinilce nepřekračujícího v běhu rychlost 18 km/h.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV