Zdálo by se, že se blýská na lepší časy a není to pouze zdání. Skutečně se situace změnila. Jsem přesvědčen o tom, že potenciální pachatelé se více bojí a musí hledat stále více a více sofistikovanější formy a metody, jak ze státního něco ukrást.
Ale pak přijde další případ a člověk si řekne, že David Rath byl úplný břídil ve srovnání s kauzou arbitráže České dráhy vs. Škoda Transportation. České dráhy mají zaplatit přes miliardu korun za to, že Škoda Transportation dodala pozdě objednané lokomotivy. Člověk si musí nutně položit hned několik otázek: je to pozůstalost minulosti, kdy vládl Martin Roman a ve vedení Českých drah lidé jako Petr Žaluda? Nebo to je celé jinak a arbitrážní soud nerozhodoval zcela nestranně? Jsou to legitimní otázky, na které neznáme zatím odpovědi. Pouze víme, že škodovku v tomto sporu zastupoval přítel Bohuslava Sobotky (ČSSD) Radek Pokorný. Není bez zajímavosti, že tentýž muž, resp. jeho právní kancelář zastupuje také Strabag a Eurovii ve sporu o odstranění vad na stavbě dálnice D47, kde je protistrana opět stát, resp. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV