Piráti ohlásili, že chtějí oslovit voliče v seniorském věku. Zejména ty, kteří volí Andreje Babiše. Hodlají k tomu použít „ambasadory“, tedy seniory, kteří s Piráty sympatizují už nyní. Je to reálná a dobrá strategie?
Piráti mohou působit jako banda fetek, ale je to vysoce profesionální politická strana, za kterou stojí ohromná finanční síla. Podporují ji nadnárodní neziskovky, podporují ji místní pobočky globálních korporací a je to podpora vzájemná. Jakmile se objeví něco, co by snad mohlo ohrozit zvyšování korporátních zisků, Piráti proti tomu vyrazí. Stačí připomenout jejich boj proti českým potravinám.
Piráti tedy používají i standardní postupy politické strategie. Ve „svých“ skupinách, jako jsou příslušníci „kosmopolitní elity“, už nemají kam růst. Snaží se tedy o průnik do těch skupin, které je tradičně nevolily. Nečekají, že získají většinu důchodů. Ale i pár procent může hrát roli.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jaroslav Polanský