Podzimní volby se uskuteční už za čtyři dny a strany tak mají posledních pár desítek hodin na to, aby si získaly voliče.
Například sociální demokraté zvolili vskutku netradiční způsob. Oslovují Čechy volebním spotem s názverm Magnificient 12, tedy Dvanáct statečných. Ten má připomínat proslulý americký western Sedm statečných. Informaci přinesl server iDNES.cz.
ČSSD to tajila
Spot strany je šířený po internetu a působí jako reklama na nový filmový hit. Strana se k němu navíc zprvu vůbec nehlásila, poté ale otočila "My jsme to ještě chvilku chtěli tajit," vysvětlil iDNES.cz volební manažer ČSSD Jan Hamáček.
"Zlo ovládlo náš svět. Existuje úzká skupina bohatých a mocných, kteří si o sobě myslí, že jsou vyvolení. A že si mohou dovolit naprosto všechno," začíná spot vytvořený jako trailer na fiktivní film, který brzy dorazí do kin.
Do kontrastu proti boháči, který si ve spotu užívá alkoholu a přízně několika krásných žen, staví trailer většinu lidí, kteří žijí v bídě a nemají práci.
KLIP ČSSD
Magická dvanáctka
A proč je hrdinů snímku právě 12? Právě tolik totiž strana potřebuje získat křesel, aby v horní komoře parlamentu měla většinu.
"Zoufalství a beznaděj se pro většinu lidí staly denní realitou. Pak se však objevili oni. Dvanáct hrdinů, kteří se postavili proti zlu. Přicházejí, aby ho zastavili," snaží se ČSSD voliče přesvědčit, aby nezapomněli pro stranu klíčové číslo dvanáct.
O tom, zda se ČSSD díky netradičnímu klipu podaří nerozhodnuté voliče získat, se přesvědčíme již koncem tohoto týdne. Volby se budou konat již 15. a 16. října.
Více čtěte:
ČSSD přepálila kampaň do sněmovny. Teď není tolik vidět
Foto: Hans Štembera
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jas