Na špatné finanční a pracovní podmínky lékařů se již dlouhodobě snaží upozorňovat lékařské odbory. Zajímavé ale je, že akci s názvem "Děkujeme, odcházíme", která na situaci ve zdravotnictví také upozorňovala, ale odborům připravila PR agentura Erwing.
Agentura, která si díky kampani přišla na částku 3,5 milionu, vymyslela celou kampaň - od pomalované sanitky až po způsob, jak mají lékaři komunikovat s novináři.
Hromadné dezerce
Jejím výsledkem je mimo jiné výzva více než čtyř tisíc lékařů, kteří se svým podpisem zavázali k tomu, že nejpozději v březnu 2011 odejdou z českých nemocnic.
Pokud svůj slib skutečně splní, českému zdravotnictví bude hrozit největší finanční krize v celé polistopadové historii.
Kubek stojí za lékaři
Za odchod lékařů se dlouhodobě staví také staronový šéf České lékařské komory Milan Kubek. Ten protestuje jednak proti špatným finančním podmínkám lékařů i tomu, že jsou často nuceni pracovat přes čas, kvůli čemuž jsou unavení a mohou tak ohrozit i zdraví pacientů.
Více čtěte:
Foto: cnb.cz
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jas