Je přesvědčen, že televize musí reagovat na technologický vývoj a měla by se snažit o rozšíření svého vysílání na co největší množství přijímačů.
„V České republice se lidé dívají na televizi o půl hodiny déle než před rokem," říká Fridrich s tím, že důvodem je právě stále větší obliba internetu a dalších aplikací, které sledování televize umožňují i jinde než na klasickém televizním přijímači.
I web za koncesionářské poplatky
Diskuse se točí i okolo webových stránek a zda by se i ony měly provozovat za koncesionářské poplatky. Podle Oldřicha Bajera záleží na tom, jak se stránkami ČT hodlá naložit. Pokud je to jen distribuční cesta pro to, co už vyrábí, jde podle něj o nutný technologický rozvoj.
„Lidé nebudou televizi stále slevovat jen na Merkurech," říká. Jiná situace by nastala, pokud by chtěla ČT zaměřit své internetové stránky více jako zpravodajský web, které už nesouvisí s tím, co má jako veřejnoprávní stanice v definici.
Související:
Štěpánek (ODS): Česká televize jako bulvár veřejné služby
Poslanci rozhodli, že v České televizi bude reklama jen na ČT2 a ČT4
Liška (SZ): Roman u Moravce - Česká televize jako PR oddělení ČEZ
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jhe