Diváky Hydeparku trápí nejvíce přemrštěné ceny a neodpovídající služby českých operátorů a provozovatelů internetu. Podle slov redaktora MobilManie.cz Aleše Pospíšila, ceny, které zaplatí koncoví uživatelé, stále plíživě rostou. Podle Pospíšila ale neochota operátorů účtovat po vteřinách prodraží každé vyúčtování i o třicet procent, náměstek Ebert nad tím ale mávl rukou.
"Přistupujeme k tomu v rozsahu kompetencí, které máme. Cenovou úroveň bedlivě sledujeme, snažíme se je vyhodnotit," řekl v České televizi Ebert.
Sledujeme trnasparenci
"Sleduji transparenci podmínek, nelíbí se mi osobně, že zákazník dostává lepší cenu až ve chvíli, kdy od operátora odchází. Chceme po operátorech, a to je dlouhodobá záležitost a přesvědčování, které musí vyústit v nějaký regulační zásah, aby všechny cenové položky ukazovaly, pokud mám šanci na nějaké slevové schéma, aby ukázaly za jakých podmínek se lze k nižším cenám dostat," nastínil svou představu.
Podle Ebertových slov je účtování po vteřinách obchodní strategie jednotlivých operátorů, stejně tak jako ceny volání, které jsou u nás o poznání vyšší než v ostatních evropských zemích.
"Obecně platí, že ceny v České republice nejsou nízké, my vnímáme veškeré výsledky mezinárodních srovnání," připustil Ebert. Zároveň se ale hájí tím, že je ČR v evropském nadprůměru, Německo nebo země Beneluxu jsou prý daleko za námi.
Související:
Ovládne monopol telekomunikace?
Na Západě volání za 150. U nás za 3000. Vypínám si mobil
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jhe