„Pokud se tato služba během pilotního testování osvědčí a bude o ni dostatečný zájem mezi klienty se sluchovým postižením, zvážíme její zavedení do rutinního provozu. Díky možnostem on-line přepisu bychom ještě více přiblížili naši speciální nabídku pro osoby se zdravotním postižením, kterým už delší dobu nabízíme a vedeme Era osobní účty za zvýhodněných podmínek," uvádí Jitka Švejcarová, manažerka Společenské odpovědnosti Poštovní spořitelny.
Celý proces komunikace s neslyšícím nebo těžce nedoslýchavým klientem je velice jednoduchý. Stačí, aby si zákazník požádal o simultánní přepis, a pracovník pobočky se spojí telefonicky s přepisovatelem, kterého zajišťuje Česká unie neslyšících. Poté otevře soubor na webové stránce Era eScribe a od této chvíle se veškeré promluvy pracovníka, přenášené přes hlasitý odposlech telefonu do sluchátek přepisovatele, budou ihned zobrazovat v textové podobě na monitoru. Oba účastníci rozhovoru tak budou mít jistotu, že neslyšící klient dostal všechny potřebné informace a správně jim porozuměl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva