ČEZ spustil aplikaci ČEZ ON-LINE pro chytré telefony

13.10.2014 15:41 | Zprávy

Skupina ČEZ nabízí od 7. října možnost snadné obsluhy zákaznického účtu na chytrém telefonu. Služba ČEZ ON-LINE, kterou využívají zákazníci ČEZ na počítači, je nově ke stažení také jako mobilní aplikace.

ČEZ spustil aplikaci ČEZ ON-LINE pro chytré telefony
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Zákazníci ČEZ tak mají kdekoli a kdykoli přehled o odběru elektřiny nebo plynu a mají přístup k informacím o svých fakturách a platbách. Mobilní aplikace ČEZ ON-LINE je k dispozici zdarma pro operační systémy Google Android a iOS společnosti Apple. Necelý týden po spuštění eviduje ČEZ již přes 4000 stažení aplikace.

„Naši zákazníci si díky aplikaci ČEZ ON-LINE velmi rychle oblíbili spravovat svůj účet sami z pohodlí domova, proto jsme se rozhodli poskytovat tuto službu také prostřednictvím mobilní aplikace. Dosud se do webové verze ČEZ ON-LINE zaregistrovalo více než 530 tisíc zákazníků a předpokládáme, že s mobilní aplikací jejich počet ještě vzroste,“ uvedl Pavel Cyrani, ředitel divize obchod a strategie Skupiny ČEZ.

Kromě zobrazení zákaznického účtu je přes mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE možné například měnit výši záloh nebo si nastavit a sledovat čerpání balíčků Mobilu od ČEZ. Aplikace také umožňuje simulaci výše spotřeby elektřiny a plynu a obsahuje veškeré důležité kontakty na zákaznickou obsluhu ČEZ.

Mobilní aplikace je jen jedním z mnoha opatření, které ČEZ zavedl v rámci zvyšování zákaznické spokojenosti, přičemž velká část těchto opatření se týká zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb. Spolu s aplikací například zprovoznil na webu ČEZ platební bránu pro platbu služeb kartou. Od začátku letošního roku jsme postupně zavedli zhruba tři desítky opatření, která vyplynula z přání zákazníků,“ doplnil Pavel Cyrani. Z dalších novinek je pro zákazníky připraven Energetický rádce ČEZ, díky němuž snadno zjistí, jak s energiemi nakládat efektivněji. ČEZ přichází také se službou speciálního poradenství v oblasti energetické legislativy. Nově zákazníkům nabídne pomoc například při změně dodavatele, řešení dědictví nebo v případě insolvence. V plánu je také zavedení nových platebních nástrojů nebo informování zákazníků o plánovaných odstávkách.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČEZ

plk. Ing. Zdeněk Nytra byl položen dotaz

změna kurzu

Dobrý den, chápu vás dobře, že vy nemáte problém s tím, když ODS ústy jejího předsedy dává nereálné sliby? V čem se ale pak lišíte od populistů, kterých je v parlamentu dost? Co se stalo s kdysi pragmatickou stranou, která hájila zájmy živnostníků a byla i racionální a často oprávněně kritická k EU,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HZS: Profesionální a dobrovolní hasiči jednali o společné budoucí strategii

7:14 HZS: Profesionální a dobrovolní hasiči jednali o společné budoucí strategii

Zástupci vedení Ministerstva vnitra – generálního ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR se seš…