Z hlediska podílu na publiku pak zvítězilo utkání Česka proti USA, jehož share dosáhl téměř 70 %. V průměru sledoval zápasy našich hokejistů každý druhý televizní divák.
Nejsledovanější zápas proti Dánsku, kdy česká reprezentace prohrála po samostatných nájezdech, zhlédlo téměř 1,7 milionu diváků a také 146 tisíc dětí při podílu na publiku 57, 7 %. Druhým nejúspěšnějším utkáním pak bylo čtvrtfinále proti USA, které sledovalo 1,6 milionu diváků. Na rozhodující nájezdy se pak v jednu chvíli dívalo dokonce téměř 2,5 milionu diváků. Zároveň se toto utkání stalo pořadem s nejvyšším podílem na publiku v historii stanice ČT sport (share 67,2 %).
Průměrná sledovanost českých zápasů tak na letošním mistrovství světa přesáhla 1,3 milionu diváků při diváckém podílu 48,9 procenta. Některý z přenosů si pak v průběhu mistrovství světa zapnulo 5,835 milionu dospělých a 710 tisíc dětí.
Z ostatních duelů bylo nejsledovanějším zápasem finále Finska proti Kanadě, který vidělo téměř 700 tisíc hokejových fanoušků.
Zajímavým faktem také je, že o výsledcích jednotlivých zápasů turnaje se Češi nejčastěji informují právě v televizi (87 %). Dokládá to průzkum agentury NMS Market Research, podle kterého zároveň většina fanoušku (89 %) sleduje mistrovství doma. Sledovat zápasy venku, zejména v restauracích, se na zápasy vydává pouze 7 % diváků.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva