„Spolupráci s VFS Global jsme odstartovali již na konci roku 2016 a velmi se nám osvědčila. Jsem potěšena, že mohu při této příležitosti oznámit rozšíření našich společných aktivit do dalšího pro nás strategického teritoria – regionu Blízkého Východu. Dnes jsme uzavřeli smluvní partnerství, na jehož základě bude VFS Global v regionu realizovat několik propagačních akcí zaměřených na segment leisure i MICE,“ uvedla Monika Palatková, ředitelka Czech Tourist Authority – CzechTourism.
Za posledních 5 let se počet indických turistů přijíždějících do České republiky téměř ztrojnásobil. V roce 2016 jich do ČR přijelo 66 tisíc a strávili zde 159 tisíc nocí. Podobně rostou i výdaje indických klientů. V České republice utrácejí nadprůměrně v porovnání s ostatními – o cca 30 % - kolem 4 000 Kč na osobu a den. Typický indický turista navštěvuje Českou republiku v kombinaci s dalšími dvěma až třemi evropskými zeměmi, které navštívil již dříve. Právě na tento segment zkušených cestovatelů, kteří se zajímají více o kulturu než o nakupování a mají chuť objevovat nové věci, bude CzechTourism směřovat svou propagaci.
„Česká republika je mezi deseti nejrychleji rostoucími cílovými destinacemi indických turistů v Evropě. Do roku 2021 by měl počet výjezdů z Indie do regionu Střední a Východní Evropy vzrůst o 60 %. Tato příznivá predikce výjezdů potvrzuje, že založení naší širší působnosti v tomto teritoriu je krok správným směrem,“ komentovala změny v síti zahraničních poboček ředitelka odboru zahraničních zastoupení, Klára Vysloužilová.
K růstu počtu indických turistů napomáhá také aktivita Velvyslanectví České republiky a dostupnost vízových center, kterých je po Indii již 16. „Počet vydaných víz roste v posledních letech exponenciálně, jen za první dva měsíce roku 2017 bylo vydáno 1.945 víz oproti 504 ve stejném období roku 2014. "Jsem velmi rád, že se společnými silami daří přilákat do České republiky čím dál tím více indických návštěvníků a věřím, že spolupráce mezi VFS Global a CzechTourism bude i nadále takto úspěšná a podaří se nám společně zorganizovat ještě mnoho zajímavých aktivit,“ přesňuje Milan Hovorka, velvyslanec České republiky v Indii.
První velkou společnou akcí zahraničního zastoupení CzechTourism v Indii je roadshow „Czech Republic – Land of Stories“, která se koná 11. – 15. září 2017 ve městech New Delhi, Bengalúru a Mumbai. Akce, jejímž generálním partnerem je letecká společnost Turkish Airlines, představí indickým partnerům turistické atraktivity a produktové novinky České republiky a umožní navázat obchodní kontakty se sedmi zúčastněnými českými společnostmi, které se specializují na služby pro indickou klientelu.
„Rádi bychom, aby Česká republika nebyla vnímána jen jako Praha, ale chceme představit také nové regiony a produkty. V roce 2017, který je rokem baroka, jsme již indickým touroperátorům ukázali krásy jižní Moravy s nekonečnými vinicemi a bohatou kulturou včetně památek UNESCO. Rok 2018 bude pro celou Českou republiku dobou oslav, jelikož právě v roce 2018 uběhne 100 let od založení prvního samostatného státu a ústředním tématem budou památky a místa spjatá s touto dobou. Nemůžeme nezmínit rodící se fenomén pražských kaváren, velkých značek jako Baťa, Škoda nebo Tatra, ale samozřejmě i mnoha krásných tradic. Našim cílem tedy bude nejenom v rámci zářijové roadshow, ale i během našich aktivit v nadcházejících měsících ukázat jaké atraktivity a zážitky by si indičtí turisté v České republice neměli nechat ujít,“ shrnul své další plány Arzan Khambatta, Head of CzechTourism India.
Zastoupení CzechTourism v Mumbai realizuje propagaci České republiky v Indii jako atraktivní turistické destinace v srdci Evropy v souladu s oficiální marketingovou kampaní agentury CzechTourism, která od roku 2013 jednotně představuje Českou republiku jako zemi příběhů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva