Přes platformu Eventtia se workshopu zaměřeného na asijské MICE a leisure nákupčí se zúčastnily společnosti z Číny, Japonska, Jižní Koreje, Taiwanu i Indie a počet schůzek s českými partnery z řad hotelů, cestovních kanceláří i regionů dosáhl téměř 350.
Virtuálního workshopu „Back to business with the Czech Republic“ se zúčastnila více než stovka partnerů, kteří se měli možnost potkat během čtvrthodinových schůzek a navázat kontakt pro budoucí spolupráci. Akce byla určena jak pro nákupčí zaměřené na kongresový cestovní ruch, tak pro leisure buyers. V rámci pomoci českým subjektům v současné nelehké době byla akce pro účastníky zcela zdarma a navázala tak na sérii již zrealizovaných virtuálních workshopů v USA, Kanadě, Latinské Americe, Velké Británii, Itálii, Spojených Arabských Emirátech i Skandinávii.
S ohledem na specifika jednotlivých trhů byl workshop tentokrát rozdělený do několika částí a zahájen samostatnými destinačními prezentacemi pro každý z trhů. Nákupčí byli informováni o aktuální situaci i o nejnovějším vývoji v destinaci.
„Z velkého zájmu ze strany nákupčích máme samozřejmě velkou radost. Na workshop nyní navážou individuální jednání se zúčastněnými subjekty o možnostech budoucí spolupráce. Přestože je situace stále velmi složitá, celkově je patrný větší optimismus účastníků, dostali jsme i několik předběžných poptávek na podzim letošního roku,“ uvádí Tereza Matějková, vedoucí manažer Czech Convention Bureau.
Czech Convention Bureau se partnersky podílí i na řadě dalších chystaných virtuálních akcích. „Již na zítřek je připravený pro členy Prague Convention Bureau online workshop s americkými nákupčími, na začátek května pak máme nachystanou další z našich akcí, která bude zaměřena na rakouské MICE nákupčí,“ uzavírá Tereza Matějková.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva