“Získání titulu Superbrands si velice vážíme, je to ocenění nejen značky jako takové, ale především naší dlouholeté práce a pozitivní zpráva směrem k našim stávajícím I potenciálním klientům, že svému byznysu rozumíme a děláme jej dobře”, říká Norbert Pýcha, jednatel a spolumajitel Event Areny.
Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, kterou na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.
O společnosti Event Arena
Event Arena je přední eventová agentura působící na českém trhu od roku 2000. Za tuto dobu uspořádala pro své klienty více než 1 800 eventů nejrůznějšího charakteru. Nabízí kompletní přípravu a realizaci akcí na klíč na nejvyšší úrovni. Svým zákazníkům nabízí kromě Event Managementu také služby v oblasti DMC, poradenství v oblasti event marketingu a aktivační či sales promo aktivity. Více informací na www.eventarena.cz.
Superbrands Česká republika
Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru či sektoru služeb, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí. Titulem Superbrands vyslovujeme obdiv a skládáme upřímnou poctu jejich výsledkům v oblasti budování úspěšné značky. Nejdůležitějším cílem organizace Superbrands je nejen vzdát hold nejúspěšnějším značkám v oblasti brandingu, ale také uvést do středu pozornosti spotřebitelů a odborné veřejnosti mimořádně silné značky působící na českém trhu a prezentovat příklady hodné následování pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších. Za tímto účelem pořádá organizace Superbrands pro oceněné značky každoročně společný PR a mediální program, do kterého jsou pozvány výhradně značky oceněné titulem Superbrands a Business Superbrands daného roku.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV