Všechny záběry jsou umístěny na nové microsite a zvolením několika kategorií je možné si vytvořit své vlastní festivalové video.
„Generátor radosti je skvělý nápad, jak se podívat zblízka na festivalové dění či si jen zavzpomínat na pěkné chvíle. KVIFF se díky němu stává přístupný skutečně každému,“ komentovala tento projekt Andrea De Sousa, marketingová manažerka LG Electronics. Stačí si vybrat tři kategorie radosti, a pak už si jen užít minutové video, které se dá samozřejmě sdílet na Facebooku. „Můžete jím potěšit své blízké a namixovat jim ho přímo na míru,“ dodala Andrea De Sousa. LG G3 si v rámci KVIFF vyzkoušelo 172 lidí, kteří natočili více než 2000 videí. Deset nejlepších vyhrává nový LG G3.
Závěrečné video z příspěvků soutěžících je ke zhlédnutí na www.lg.com/cz/kviff. Generátor radosti je dostupný na http://www.lg.com/cz/kviff-video.
Pro více informací navštivte http://www.lg.com/cz.
O LG Electronics CZ
Firma LG je silnou korejskou společností, která se svojí více než padesátiletou tradicí patří mezi světové lídry a technologické inovátory ve spotřební elektronice, domácích spotřebičích a mobilních komunikacích. Regionální pobočka LG Electronics CZ patří na českém a slovenském trhu mezi přední hráče v prodeji spotřební elektroniky. Nabízené portfolio LG na českém trhu je rozděleno do pěti kategorií: Spotřební elektronika, Domácí spotřebiče, Klimatizační jednotky, Mobilní telefony a Informační technologie.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva