Kampaň s Karlem Gottem nese název GOTT TO BE COOL a je reminiscencí na grafiku 60. a 70. let. Mnohonásobný slavík v identech dokazuje, že má nejen božský hlas, ale i smysl pro humor, kdy si dokáže vystřelit i sám ze sebe. To skvěle ladí se stylem humoru a originální grafikou Prima COOL, což má zároveň obrovský virální potencionál.
Kde se ale vzala myšlenka na identy s Karlem Gottem? „Propojení je celkem nasnadě. Prima COOL je COOL už šest let, ale Karel Gott je COOL odjakživa,“ říká kreativní ředitel televize Prima Michal Pacina. „Vždycky mě těší, když dostanu sebemenší roli, když je to něco jiného než zpívání,“ dodává Mistr, který si při natáčení vedl jako profesionál. „Režírovat Karla Gotta je radost, protože Karel je nadšený herec. Jelikož to bylo vše točené na virtuálním pozadí, tak musel zapojit fantazii a dopadlo to skvěle,“ pochvaluje si spolupráci režisér Filip Racek.
Kampaň GOTT TO BE COOL můžete na obrazovkách vidět až do konce ledna příštího roku.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva