Cena Superbrands Award, která v daném regionu oceňuje značky na základě preference zákazníků a názoru odborné poroty, je pro firmu důkazem pozitivní zpětné vazby a silného povědomí o její značce. Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat.
O udělení Superbrands Award rozhoduje expertní skupina Brand Council na základě průzkumu, prováděného renomovanou agenturou GFK. Brand Council je tvořen nejlepšími odborníky v oboru marketingu a komunikace, kteří mají s prací se značkami dlouholeté zkušenosti a prokazatelné výsledky.
Mezinárodní program Superbrands
Tento program vznikl před více než patnácti lety ve Velké Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva cíle: uvést do středu pozornosti mimořádně silné značky a prezentovat příklady hodné následování pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších. Od té doby si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands Award uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech. Komise Brand Council má při udělování ocenění klíčovou roli, proto jsou do ní vybírání pouze přední a vysoce uznávaní experti.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva