Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer

10.02.2021 16:09

Sdružení Aiports Council International (ACI) udělilo Letišti Praha ocenění Voice of the Customer.

Letiště Praha získalo ocenění Voice of the Customer
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Toto ocenění získávají zejména ta letiště, která se i přes náročný a nestandardní rok 2020, který byl způsobený šířením nového typu koronaviru, nadmíru starala o pohodlí a bezpečnost svých cestujících. Právě zvýšená bezpečnost je totiž v současné době ještě důležitější než kdykoliv dříve.

Jak certifikát ACI Airport Health Accreditation, získaný na podzim loňského roku, tak současné ocenění Voice of the Customer dokazují, že Letiště Praha jde v zavádění bezpečnostních opatření od začátku pandemie správným směrem.

Ocenění Voice of the Customer je podporované zejména novým partnerem ACI, společností Amadeus. Amadeus je globální společnost zabývající se cestovními technologiemi, která si klade za cíl v první řadě zlepšovat zážitek cestujících po celém světě.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Zisk

Tvrdíte, že na zisku není nic špatného. Neprotiřečíte si? Protože byla to vaše vláda, která zavedla daň z mimořádných zisků. Naopak jsem si nevšiml, že byste nějak zásadně odstranili všudypřítomnou byrokracii, což jste před volbami slibovali. A další dotaz. Existuje podle vás nějaká hranice, kdy je ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR letos upřednostní přirozenou obnovu porostů na historicky největší ploše

13:21 Lesy ČR letos upřednostní přirozenou obnovu porostů na historicky největší ploše

Po zvládnutí kůrovcové kalamity pokračují Lesy České republiky v obnově porostů, letos na čtrnácti t…