Zákazníci si mohou sami navolit v rozmezí 3 až 15 dnů před odstávkou, kdy přesně chtějí, aby jim byla SMS nebo email doručen. Službu si mohou snadno zařídit, když se na adrese www.cez.cz/online zaregistrují do webové aplikace ČEZ ON-LINE, kde si ji objednají. „Věříme, že také tato služba přispěje ke spokojenosti našich zákazníků. I chvíle bez elektřiny podle nás mohou být příjemné, když se na ně předem připravíte,“ říká Pavel Cyrani, ředitel divize obchod a strategie ČEZ.
ČEZ Distribuce začala zveřejňovat odběrná místa dotčená pravidelnou odstávkou na portálu pro všechny obchodníky a zákazníky. ČEZ Prodej tudíž zatím poskytuje službu SMS a e-mailů s upozorněním na plánovanou odstávku na distribučním území ČEZ Distribuce, o možnostech sdílení informací o odstávkách s ostatními distributory jedná. Plánované odstávky jsou nezbytné pro realizaci preventivních oprav a modernizací v distribuční síti tak, aby bylo minimálně těch výpadků, které přicházejí neočekávaně.
Informační SMS a e-maily o plánovaných odstávkách jsou jedním z mnoha opatření, která ČEZ Prodej zavedl v rámci zvyšování zákaznické spokojenosti. „Od začátku letošního roku jsme postupně zavedli zhruba tři desítky opatření, která vyplynula z přání zákazníků,“ uvádí Pavel Cyrani. Nedávno například společnost spustila mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE, takže mají zákazníci ČEZ Prodej kdekoli a kdykoli přehled o odběru elektřiny nebo plynu a mají přístup k informacím o svých fakturách a platbách. ČEZ přichází také se službou speciálního poradenství v oblasti energetické legislativy, nově zákazníkům nabídne pomoc například při změně dodavatele, v případě insolvence nebo při řešení dědictví.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ