Ředitelství silnic a dálnic zahajuje modernizaci pravého jízdního pásu dálnice D1 v úseku Velká Bíteš – Devět křížů

13.08.2016 11:36 | Zprávy

Ředitelství silnic a dálnic zahajuje v sobotu 13. srpna modernizaci pravého jízdního pásu dálnice D1 v úseku Velká Bíteš – Devět křížů. V průběhu soboty budou instalována dočasná svodidla a přechodné dopravní značení a doprava bude vedena v režimu 1+1. Od sobotního večera bude následně doprava převedena do levého jízdního pásu a dále bude vedena v režimu 2+2 jízdní pruhy. Modernizace první poloviny dálnice v tomto úseku potrvá do konce letošní stavební sezóny.

Ředitelství silnic a dálnic zahajuje modernizaci pravého jízdního pásu dálnice D1 v úseku Velká Bíteš – Devět křížů
Foto: ŘSD
Popisek: Logo ŘSD

Vedení dopravy:

dne 13. 8. 2016 od 6:00 hod. do 18:00 hod.

Ve směru na Prahu je v km cca 168,800 – 162,080 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu v oblasti zpevněné krajnice.

Ve směru na Brno je v km cca 162,080 – 168,630 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu.

dne 13. 8. 2016 od 18:00 hod. do 20:00 hod.

Ve směru na Prahu je od km 168,660 doprava svedena ve dvou pomocných pruzích do vnější poloviny pásu dálnice a takto pokračuje až do km 162,130, kde končí přechodné dopravní omezení. Vnější pomocný pruh má šířku 3,15 a vnitřní 2,5, přičemž v km 163,430 – 163,100 je změna šířkového uspořádání (vnější pomocný pruh má šířku 3,0 m) a je přikázána střídavá jízda.

Ve směru na Brno je v km cca 162,080 – 168,630 doprava svedena do jednoho pomocného pruhu.

od 13. 8. 2016, 20:00 hod. do 3. 12. 2016

Ve směru na Prahu je od km 168,660 doprava svedena ve dvou pomocných pruzích do vnější poloviny pásu dálnice a takto pokračuje až do km 162,130, kde končí přechodné dopravní omezení. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m. V km 163,430 – 163,100 je změna šířkového uspořádání (pravý pomocný pruh má šířku min. 3,0 m) a je přikázána střídavá jízda.

Ve směru na Brno je doprava převedena ve dvou zúžených pomocných pruzích přejezdem SDP v km 162,195 – 162,315 do protisměrného pásu dálnice a přejezdem SDP v km 168,260 – 168,380 je doprava svedena zpět do pravého pásu dálnice. Do levého pomocného pruhu je zakázán vjezd vozidel, jejichž okamžitá šířka přesahuje 2,2 m. V km 163,100 – 163,430 je změna šířkového uspořádání (pravý pomocný pruh má šířku min. 3,0 m) a je přikázána střídavá jízda.

Při pravém pásu dálnice (směr Brno) je uzavřena:

·         nájezdová větev pravé poloviny MÚK Velká Bíteš (EXIT 162), tj. větev pro relaci Tišnov / Velká Bíteš / Náměšť n. Osl (I/37) → Brno (D1), za níž je vedena objízdná trasa z MÚK Velká Bíteš (EXIT 162) po dálnici D1 ve směru Praha k MÚK Lhotka (EXIT 153), kde je doprava svedena zpět na dálnici D1 ve směru Brno;

·         výjezdová větev pravé poloviny MÚK Devět Křížů (EXIT 168), tj. větev pro relaci Praha (D1) → Domašov (D1), za níž je vedena objízdná trasa dále po dálnici D1 ve směru Brno k MÚK Ostrovačice (EXIT 178), odkud je doprava svedena na silnici II/602 do obce Ostrovačice, kde je směr cílové destinace značen dle místního dopravního značení,

·         odpočívka Devět Křížů, vpravo (km 166,5).

Úsek 22, EXIT 162 Velká Bíteš – EXIT 168 Devět křížů

Hlavní trasa:

délka: 5420 m (km 162,750– 168,170)

kategorie: D 28/120

plocha vozovek: 151 760 m2

počet stavebních objektů: 20

 

Zhotovitel: Společnost pro modernizace D1, úsek 22 (předseda sdružení Alpine Bau CZ a. s, OHL ŽS, a. s., EUROVIA CS, a. s.).

Předpokládaná hodnota zakázky: 715 000 000,- Kč bez DPH

Cena stavby dle smlouvy: 685 096 502,- Kč bez DPH

Ke stažení

Částečná uzavírka D1, úsek 22.pdf

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Myslíte, že zvýšení trestů pro pašeráky stačí?

Podle mě jsou téměř nepostižitelní, protože se je málokdy podaří vůbec chytit. Ale když jste toto téma nakousla, tak jaké tresty jim hrozí teď a jaké navrhujete? A máte taky nějaký účinný plán, jak ochránit naše hranice? A co si vůbec myslíte, že teď bude, když Asadův režim padl? Je to dobře nebo ne...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ASO: Bezvýhradně podporujeme vyhlášení protestních akcí

16:13 ASO: Bezvýhradně podporujeme vyhlášení protestních akcí

Protest proti zařazení do novely zákoníku práce rozvázání pracovního poměru bez udání důvodu