Připomeňme, že pražský primátor Tomáš Hudeček prosazuje proti vůli drtivé většiny zastupitelů nové Pražské stavební předpisy, které mimo jiné likvidují veškerou venkovní reklamu v Praze, s výjimkou francouzské společnosti JCDecaux.
Zároveň nechal po Praze rozmístit obřích 33 reklamních pilířů, které jsou v rozporu nejen s jeho novými předpisy, ale i stávajícími zákony. V reakci na to společnost BigMedia, podle svých obchodních podmínek, které umožňují kampaň ukončit, je-li „v rozporu s hospodářskými zájmy dodavatele“, jeho kampaň na svých nosičích ukončila a nahradila ji charitou. Firma BigMedia tak jen brání své právo na existenci a je těžké si představit cokoliv, co by mohlo být více v rozporu s jejími hospodářskými zájmy, než vlastní propagace někoho, kdo otevřeně hlásá snahu tuto společnost zničit. Účelem rozhodně nebylo nějak narušovat politickou soutěž ani poškodit stranu TOP09. Smyslem bylo upozornit na pokrytecké chování pana Hudečka a to se nám zjevně podařilo.
BigMedia se rozhodnutí soudu samozřejmě podvolí, jak již dříve avizovala. Ale SPVR věří, že každého soudného člověka primátor Hudeček usmívající se z jím zavrhovaných billboardů přiměje k zamyšlení, co primátora vede k jeho pokryteckým krokům, a že každého musí nutně napadnout, že jde pouze o předvolební kampaň, ve které účel světí prostředky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva