Předvánoční období od listopadu do prosince je pro slevové portály třetinovým zdrojem celoročních příjmů. Přestože celkový počet slevových portálů stále ubývá, jejich výdělky rostou. A to platilo i o letošních Vánocích. „Letos jsme v adventním období utržili o 15 % více než ve stejném období roku 2012. Celkově nejúspěšnějším dnem pro nás byla bronzová neděle 8. prosince,“ říká Michal Hardyn ze slevového srovnávače TopSleva.cz. Nákupní horečka podle něj začala kulminovat v pondělí 16. prosince. „Právě v polovině prosince nastává zlom, kdy už zákazníci nemají úplnou jistotu, že jim zboží objednané přes slevové portály dorazí včas do Vánoc,“ vysvětluje Hardyn.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva