V Úterý skončil provoz posledního z nich. Zájemci se ale na ÚP ČR mohou obracet i nadále. Zaměstnanci jednotlivých kontaktních pracovišť ÚP ČR jsou připraveni jim v maximální možné míře pomoci s dalším pracovním uplatněním.
Ukončení provozu jednotlivých mobilních poradenských středisek probíhalo postupně a odpovídalo potřebám propouštěných zaměstnanců. Úřad práce ČR jim pomáhal už během doby, než jim skončil pracovní poměr u zaměstnavatele.
„Naše služby jsme poskytovali zájemcům přímo na místě, aniž by museli vážit cestu na kontaktní pracoviště. Díky dobře nastavené dlouhodobé spolupráci se zaměstnavatelem jsme tak mohli nabídnout maximální servis všem, kterých se hromadné propouštění ve společnosti OKD dotklo. Cílem této činnosti je snaha zajistit, aby v ideálním případě přešli rovnou k jinému zaměstnavateli a do evidence Úřadu práce ČR nemuseli vůbec vstoupit,“ shrnuje generální ředitel Úřadu práce ČR Viktor Najmon.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva