ČSSD převyšuje v intenzitě své kampaně všechny ostatní kandidující strany. „Její podíl na celkové inzerci politických subjektů je skoro padesátiprocentní," uvedl pro deník E15 šéf výzkumného projektu katedry politologie Masarykovy univerzity Roman Chytílek. Se svými spolupracovníky od dubna do poloviny května zkoumal probíhající kampaň na billboardech, internetu, v médiích i na náměstích.
Z výsledků projektů vyplývá, že rovněž politici ČSSD se nejčastěji vyjadřovali v televizních debatách a dokázali si pro sebe v jejich rámci vydobýt největší časový prostor. Pokud chápeme vyjádření politiků, tiskové zprávy stran a inzerci jako hlavní mechanismy utváření celkového obsahu kampaně, pak podíl sociální demokracie je více než třetinový. „Od ODS přichází do kampaně necelá čtvrtina jejího obsahu," poukazuje Chytílek na rozdíl u dvou nejsilnějších stran.
Česká veřejnost se může cítit billboardovou kampaní obtěžována

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jih