Ve videu diváci mohou vidět taxi, které však řídí neviditelný řidič. Stejně tak koště, které samo od sebe zametá. Klip má takto upozornit na Romy a programy, které se zabývají jejich prací. Konkrétně byl natočen pro projekt Ethnic Friendly zaměstnavatel. Takovou značku může dostat každý zaměstnavatel, jenž má potvrzeno, že dodržuje zásady etnicky rovného zacházení se zaměstnanci.
Videoklip
Cílem videoklipu je upozornit na fakt, že i Romové umí pracovat a především pracovat chtějí. Jde také o zviditelnění programů pro jejich zaměstnávání, vysvětlil zástupce sdružení Romea Miroslav Kudrna.
Za celým projektem a videem stojí IQ Roma servis. "Oslovili jsme několik reklamních agentur, dostali asi sedm nabídek. Jednu jsme vybrali a zaplatili výrobu klipu," řekl k výběru videa Lukáš Grůza z IQ Roma servis.
Od módního časopisu k etnickým problémům
Režisérem vybraného klipu je Vít Karas, jenž stojí například za seriálem Dokonalý svět z prostředí módního časopisu. "Vše bylo připravené od agentury Ogilvy, takže konkrétního autora spotu neznáme. Ale ten nápad se nám opravdu moc líbil, takže nebyl důvod na něm nic měnit. Jen jsme jej chtěli vizuálně co nejlépe prodat," řekl pro server Romea.cz, který se právě teď potýká s technickými problémy neznámého původu.
Čtěte více:
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan