Nejnižší nabídku v rámci ekotendru učinil Marius Pedersen

13.09.2011 11:41 | Zprávy

Nejnižší nabídku v rámci výběrového řízení na "Odstranění některých ekologických zátěží vzniklých před privatizací" učinil Marius Pedersen Engineering a.s. Jeho cena je 56,8 miliard korun.

Nejnižší nabídku v rámci ekotendru učinil Marius Pedersen
Foto: Hans Štembera
Popisek: Peníze - ilustrační foto

"Dne 13. září 2011 v 10:00 hodin byly hodnotící komisí protokolárně a za účasti uchazečů otevřeny nabídky," napsal mluvčí ministerstva financí Ondřej Jakob v tiskové zprávě.

"Nabídku podali ve stanoveném termínu všichni tři uchazeči, kteří k tomu byli vyzváni poté, co prokázali splnění kvalifikačních požadavků." Marius Pedersen Engineering a.s. nabídl 56,8 mld. Kč, GEOSAN GROUP a.s. 57,8 mld. Kč a Environmental Services, a.s. 65,5 mld. Kč.

"Hodnotící komise se nyní bude zabývat posouzením a vyhodnocením jednotlivých nabídek. Ministerstvo financí předpokládá, že hodnotící komise předloží závěrečnou písemnou zprávu o své činnosti do konce září," uzavřel Jakob.

Čtěte:

Nečas o ekotendru: Nechci, aby moje vláda za sebou měla něco typu pandur

Cenové nabídky na ekotendr odevzdány

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: par

Myslíte, že zvýšení trestů pro pašeráky stačí?

Podle mě jsou téměř nepostižitelní, protože se je málokdy podaří vůbec chytit. Ale když jste toto téma nakousla, tak jaké tresty jim hrozí teď a jaké navrhujete? A máte taky nějaký účinný plán, jak ochránit naše hranice? A co si vůbec myslíte, že teď bude, když Asadův režim padl? Je to dobře nebo ne...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Zase s námi...“ Naštvaní zákazníci a nový trik obchodníků s toaleťákem

20:00 „Zase s námi...“ Naštvaní zákazníci a nový trik obchodníků s toaleťákem

Mnozí výrobci se snaží dělat menší balení za srovnatelnou cenu. Nebo také takzvaně prodávat vzduch, …