Mainstreamová média ve Spojených státech prožívají velmi horké chvilky. Ukazuje se, že v prezidentské kampani otevřeně podporovala političku, která se velmi nečestným způsobem snažila zbavit svého konkurenta. Zatímco Trump byl od počátku své kampaně vláčen médii jako ruský agent a nejhorší prezidentský kandidát za poslední desítky let, Clintonová byla naopak líčena jako takřka ideální budoucí prezidentka. Plně podporována oblíbencem médií Barackem Obamou.
Nyní se však ukazuje, že příběh o jasně definovaném „dobru“ a „zlu“ dostává povážlivé trhliny. Z démonizovaného a zatracovaného Trumpa se stává k nelibosti médií oběť, a naopak Clintonová tím, kdo se provinil. Vše začalo v dubnu 2016, kdy byl jeden z advokátů kampaně Clintonové Marc Elias pověřen, aby najal společnost Fusion GPS s cílem prozkoumat údajné vazby Trumpa na Rusko. Tato společnost potom splněním úkolu pověřila bývalého britského zpravodajce Christophera Steeleho.
Vše bylo financováno neznámým protitrumpovským republikánským dárcem, ale Clintonová a její tým zaplatili za jeho dokončení. Společné náklady potom sdílela také celá Demokratická strana. Výsledná zpráva se stala základem pro diskreditační kampaň, podle které Trump a jeho lidé udržovali před prezidentskými volbami vazby na Rusko. Zároveň s tímto „zjištěním“, vyrobeným na zakázku Clintonové a spol., bylo také Rusko obviňováno ze zasahování do prezidentské kampaně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Josef Provazník