„Takhle velká věc se bez pomoci profesionálů dělat nedá. Po několikaměsíční kampani jsem se dostal do bodu, kdy potřebuju vedle sebe mít profesionální komunikační tým zvyklý vést kampaně na celorepublikové úrovni,“ uvedl Horáček.
Ewing Public Relations má podle Jiřího Táborského z Horáčkova volebního týmu řadu zkušeností s tvorbou kampaní v soukromém i veřejném sektoru. Firma na webu mezi svými klienty uvádí Asociaci penzijních společností, dopravní společnost Arriva, firmy Benzina a Unipetrol, Skanska, AVE nebo Baxter. K zákazníkům Ewing PR patří také Lékařský odborový klub, organizátor veřejné dopravy Ropid nebo investiční skupina DRFG.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Green Deal je třeba když ne odmítnout, tak od základů, radikálně změnit.
Souhlasím s vámi, ale pak nechápu, proč jste kandidovali s někým, kdo GD hájí, jako je třeba Niedermayer? A ještě k tomu, co jste napsal. Je vůbec možné Green Deal FAKTICKY odmítnout? Protože já nemám dojem, že by ho většina politiků v EU chtěla radikálně změnit, ostatně, co proto udělala ODS - vaši...
Další články z rubriky
11:21 Umělci po Českém lvu odesláni do Kauflandu
Při předávání cen České filmové a televizní akademie Český lev se umělci čas od času dotkli politiky…
- 20:19 Varování Fialovi před Řehkou a paragány. Kolik důstojníků stačí na puč?
- 8:17 Západní cenzura neexistuje? Marek Španěl proti Veselovskému. Velká dohra s publicistkou
- 7:43 Panika na bojišti i v hlavách. Rusové mocně přitvrdili
- 21:31 Pohádkové bohatství v ukrajinské zemi. Tak tohle chce Donald Trump
- 11:05 „Vivat Trump. Libtardům už cvaká drát u zadku.“ Gulyáš, Vyskočil a další. Budou revoluce?