Soutěže se zúčastnilo 172 studentů, studentek a týmů. Ve vítězné trojce jsou dva studenti středních škol a jeden student vysoké školy. Školy, které se mohou radovat z umístění svého studenta na prvních třech místech, jsou Univerzita Hradec Králové, Střední průmyslová škola sdělovací techniky Panská, Praha a Gymnázium Voděradská, Praha.
Soutěže se zúčastnilo 115 studentek, 48 studentů a 9 týmů. Studentů vysokých škol se zúčastnilo 69 a studentů středních škol pak rekordních 101. Dorazilo také rekordní množství multimediálních a netradičních prací ve formě básničky či obrázku. Takových prací dorazila téměř třetina.
První místo obsadil student Univerzity Hradec Králové Daniel Javorský se svou FUTURE BANK, tedy bankou, která umí prozkoumat charakter klienta, jeho vztah k penězům a jeho odpovědnost. Banka tak dokáže využít potenciál nadějných klientů a dokáže jim pomoci v jejich rozvoji, podnikání a seberealizaci. Banka tak dokáže pomáhat a rozvíjet skutečné talenty. O filozofii FUTURE BANK řekne vše její hlavní slogan: „Nezáleží nám na tom, jací přijdete, ale na tom, jací odejdete."
Druhé místo obsadila studentka Gymnázia Voděradská, Praha Tereza Růžičková se svou autoBank. Tato banka si umí najít cestu ke svým klientům. autoBank je banka, která dokáže být svým klientům nejblíže. Banka, která dokáže přijet i za starými či nemohoucími lidmi. Banka, která nezná bariéry, protože si cestu za svými klienty najde sama, klienti si tedy nemusí hledat cestu ke své bance. To, co byla pro lidi na vesnicích dříve pojízdná prodejna, to je pro ně nyní i autoBank.
Třetí místo a zároveň první místo v ceně Prima Rádce, kterého zvolila veřejnost ve svém hlasování, je student Střední průmyslové školy sdělovací techniky Panská, Praha Radoslav Penkov. Tento student zaujal jak porotce, tak i veřejnost svým komiksem. V komiksu je ideální banka institucí, která dokáže maximálně využívat inovací a moderních technologií. Ideální banka tak předhání svou dobu a přichází na trh se systémem otisků prstů, který dokáže komplexně nahradit všechny platební karty či vzorové podpisy. Tato banka umí i integrovat čip do kůže klienta jako univerzální bezpečnostní nástroj.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: bankovnipoplatky.com