„Přes 52 milionů korun vydalo za první polovinu letošního roku na svou propagaci jedenáct krajů. Devět z nich už dokonce utratilo více než polovinu toho, co za celý předešlý rok. Náklady na vytváření „dobrého jména“ tedy rostou,“ píše hned na úvod deník. Obratem ovšem dodává, že hejtman Jihomoravského kraje Michal Hašek (ČSSD) výdaje na propagaci nechtěl zveřejnit. Totéž platí o Ústeckém kraji a komunistovi Oldřichu Bubeníčkovi.
Ze známých údajů vyplývá, že nejvíc za propagaci kraje vydali v Moravskoslezském kraji. Od roku 2014 šlo o 48,8 milionu korun. Mluvčí kraje Petra Špornová novinářům řekla, že propagace regionu je nezbytná, protože jde o oblast, která ne vždy má dobrou pověst, a to bohužel nezaslouženě. Jako druhý skončil kraj Olomoucký s výdaji za propagaci 46,8 milionu korun a třetí je kraj Vysočina s výdaji za propagaci ve výši 26,8. Čtvrtou příčku obsadil Středočeský kraj s 24,8 milionu. Za letošní rok nejvíc vydal kraj Olomoucký – 10,7 milionu korun. Moravskoslezský kraj vydal 10,5 milionu. Celých 12,6 milionu korun tento kraj vydal za sebepropagaci na televizních obrazovkách.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp