Google uvedl, že YouTube předstihl mezi mladými diváky do 35 let Novu i Primu a stal se kanálem s největším zásahem na českém televizním trhu. Společnost Google uvedla, že vnímá diskusi, kterou její zpráva vyvolala.
„Potvrzuje to stoupající zájem o digitální média na českém trhu,“ tvrdí. „Faktem zůstává, že na českém trhu neexistuje jednotný panel, a čeští zákazníci tak nemají přístup k datům, která by objektivním způsobem reflektovala všechna média,“ dodávají podle pravdy její zástupci.
Podle Asociace zpráva internetové společnosti například neváhá porovnávat deklarace s měřením, ignoruje odlišné cílové skupiny obecné televizní a internetové populace, a porovnává tak naprosto neporovnatelné.
„Je zcela nesmyslné srovnávat v jednom grafu čísla za online populaci a za TV populaci, jak Google činí u srovnání výkonu YouTube a TV stanic. Toto srovnání je pochopitelně výhodné pro YouTube,“ uvedl hlavní statistik peoplemetrového projektu ATO Tomáš Hanzák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Český rozhlas