Šéfredaktor protiislámského webu: Viděl jsem tajný záznam z islámského soudu v Londýně...

30.08.2016 20:21 | Zprávy

ROZHOVOR Podle šéfredaktora serveru IVČRN News Ladislava Vrábela v Česku tajně funguje praxe islámských soudů a náš stát selhává, když nechává existovat paralelní systém, kde neplatí pravidla stejná pro všechny. „Politici by tedy měli přijít s koncepcí, jak zabránit islamizaci České republiky, jinak to, na co jsme tady zvyklí, končí,“ říká Vrábel.

Šéfredaktor protiislámského webu: Viděl jsem tajný záznam z islámského soudu v Londýně...
Foto: Archiv
Popisek: Modlící se muslimové v mešitě

Před bohoslužbou, které se měli účastnit křesťané i muslimové, zaslal bývalý pražský imám Samer Shehadeh muslimům upozornění, že se nemají účastnit společné mše s křesťany. Je to podle vás běžný projev islámského duchovního?

Ano, podle mne to je naprosto standardní islámská praxe, celý systém a společenský řád islámu je tvořen tím, co řekl Alláh skrze Mohameda a co učinil Mohamed. Z tohoto hlediska imám jen opakuje, co předepsal Mohamed.

S tímtéž duchovním jsou spojovány informace o zavádění islámských komisí pro rodinu a islámských soudů. Co by jejich rozšíření pro Českou republiku znamenalo?

Když se podíváme, jak islám obecně ve světě funguje, vidíme postupnou islamizaci společností. Vidíme to v Evropě, ve Skandinávii existují stovky islámských soudů, na Blízkém východě jsou zase země, které byly dříve křesťanské a dnes jsou téměř stoprocentně islámské. My jako Česká republika jsme na počátcích islamizace a islámská komunita potřebuje nejdříve vybudovat jakousi vlastní infrastrukturu pro fungování společenského řádu. Viděl jsem záznam z islámského soudu pořízený skrytou kamerou v Londýně, ale určitě takové už probíhají mezi muslimy i u nás. Těch soudů bude přibývat a znamená to, že náš právní stát, jak jsme na něj zvyklí, selhává, když nechává existovat paralelní systém, kde neplatí pravidla stejná pro všechny. Například svědectví ženy má v islámském právu jen poloviční váhu, žena dostává jen poloviční dědictví než muž a známe příklady, kdy za to, že muž kyselinou oslepil ženu, byl potrestán ztrátou jednoho oka. Největší nebezpečí, které vidím, je v tom, že náš právní systém nedokáže zajistit, aby platila legislativa pro všechny stejně.

Postup je plíživý, islámské soudy fungují nejprve skrytě, muslimové k nim chodí, protože jim to předepisuje islám. Když se například žena rozvádí, nemůže jít k občanskému soudu, protože to by bylo v rozporu s islámem, a pokud nepůjde, hrozí jí vražda ze cti. Těch máme stovky ročně po celé západní Evropě. To se týká i muslimek, které se zamilují do nemuslima, apod.

Ten, kdo ale tresty provádí, v západních zemích riskuje právní postih…

Věznice ve Skandinávii jsou plné muslimů, můj známý se zabýval jako psycholog důvodem, proč je v nich tolik muslimů, a dospěl k tomu, že celý islámský systém je kriminální.

Jaký je podle vás poměr radikálních a umírněných muslimů v západních společnostech?

Mezi praktikujícími muslimy je to prakticky stoprocentně.

A co takoví muslimové, jako je třeba londýnský starosta?

Ne každý, kdo o sobě tvrdí, že je muslim, jím skutečně je. Kdo chce být muslimem, musí následovat Mohamedova příkladu, studovat Korán, modlit se pětkrát denně, žít podle sunny a respektovat stoprocentně právo šaría. Když přijde do Německa, nemůže je uplatňovat stoprocentně, proto je napřed třeba upravit společenský řád v té zemi. V rámci možností se právem šaría bude řídit sto procent muslimů.

A co muslimští radikálové u nás?

Islamizace je postupný proces, při konverzi muslim začíná jako Mohamed modlením, praktikováním náboženství, a pokud bude následovat Mohameda, který se prvních deset let projevoval jako náboženský kazatel a dalších třináct let jako politik a válečník, tak i dobrý muslim na začátku bude spíš dobrým člověkem, ale po vzoru proroka Mohameda se bude měnit a bude chtít aplikovat islám na celou společnost.

V souvislosti s českými muslimy se objevily informace, že zdejší imámové kryjí domácí násilí. Jaký je to podle vás problém?

Tyto informace mám například od Pavlíny Bitarové, která chodila do mešity v Brně a vyprávěla, jaká kázání tam imámové dělají a jak si ženy zakrývají modřiny hidžábem. Sám Mohamed řekl, že žena je oproti muži méněcenná, že se muže nikdo nesmí ptát, proč ženu bije. To je ideologická záležitost, a když je tak muslim od malička vychován, pak je to patologický jev.

Měla by být u nás přijata nějaká legislativní úprava týkající se islámu?

Islám by měl být jako celek zakázán, a to proto, že je naprosto v rozporu s naší legislativou. Islám je v celé své ideologii i svém právním systému postaven na nerovnosti lidí, to znamená, že nemuslim není nikdy roven muslimovi, nemuslim nikdy nemá taková práva jako muslim. Už dnes se v některých islámských zemích praktikuje to, že se podepisují smlouvy s nemuslimy o tom, jak se mohou oblékat, jakou práci mohou vykonávat a jak se mají chovat. Tato nadřazenost muslimů je vetkána jako základní myšlenka do celého islámu, a to je naprosto v rozporu s naším právním řádem. S ním je v rozporu samozřejmě i nerovnost mužů a žen. Náš stát, který se má starat o právo, by měl prostudovat islám, vyhodnotit, jak funguje, a pak jej jednoznačně zakázat jako ideologii, která odporuje našim hodnotám stejně jako fašismus nebo jakýkoli jiný systém založený na nerovnosti obyvatel státu.

Jak si poradíte s tím, že v našem právním řádu je jako jeden ze základních principů zakotvena i svoboda náboženského vyznání?

Islám má dvě části, jedna z nich je vztah člověka k bohu, to je soukromá záležitost a v tom směru nikdo nemá právo člověku říkat, jak se má vztahovat k bohu. Druhá věc je, jak se má člověk chovat ke zbytku společnosti. Svoboda vyznání se vztahuje na ochranu práva na vnitřní vztah člověka k bohu, ale není možné schovávat za svobodu vyznání systém ideologií a právní řád, který popisuje, jak se má věřící chovat ke zbytku společnosti. Tomu říkáme politický islám a ten tvoří většinu islámu. Nelze upírat nikomu právo, aby věřil, že existuje bůh, ale máme právo chránit své ženy a děti před tím, aby někdo ve jménu boha vraždil lidi na ulici.

Jakou roli mají v ochraně státu před islamizací tajné služby a politici?

Tajné služby by měly předat informace policii a ta věc dotáhnout k soudu a odsouzení. Pokud jde o politiky, ti určují směr fungování naší společnosti a tady je třeba, aby přestali strkat hlavu do písku a předstírat, že jsme si všichni rovni, ale přitom ti, kteří nejvíc křičí, jsou si nejrovnější. Evropa je dnes na pokraji války, minimálně občanské, ve Francii je každý měsíc nějaký útok, v Německu a ve Skandinávii nebo Británii jsou muslimské enklávy, kam se neodváží ani policie, a stát to nedokáže kontrolovat. Politici by tedy měli přijít s koncepcí, jak zabránit islamizaci České republiky, jinak to, na co jsme tady zvyklí, končí.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: David Daniel

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

odchod do důchodu

Myslíte, že prodloužení věku ochodu do důchodu náš systém spasí? Není hlavní problém v tom, že se nerodí tolik dění a není třeba změnit toto? A divíte se, že se jich rodí tak málo, když je naše životní úroveň tak mizerná a co si budeme nelhávat, pokud máte děti, ještě vám klesne? Nejde mi o to být b...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Střely nebo letadla F-16? Podle Jaroslava Štefce by se Rusové měli obávat něčeho docela jiného

4:44 Střely nebo letadla F-16? Podle Jaroslava Štefce by se Rusové měli obávat něčeho docela jiného

Jsou všude kolem nás samí ruští špioni a bude Evropa o vánočních a novoročních svátcích čelit útokům…