V poslední době to vypadá, že se dost proměňuje mediální trh. Zavedené tituly jsou předmětem zájmu bohatých podnikatelů, ti, kteří je opustili, vytváří vlastní „alternativní“ projekty... Je to jen povrchní dojem, nebo se skutečně na mediálním trhu něco mění?
Mění. Mění se způsob získávání informací – trendem je sledování internetu z celého světa. Přímo, nezprostředkovaně. Elektronicky, zadarmo. K čemu potištěný papír jednou denně, když informace přicházejí každou vteřinu?
Chytří dosavadní mediální podnikatelé pochopili na základě dlouhodobých trendů prodeje novin i chování spotřebitelů-čtenářů, že boom skončil a prodali svá média s co nejmenší ztrátou. Přišli hloupí, mocichtiví podnikatelé. Myslím, že Babišonoviny i Bakalomédia nevydělávají a vydělávat nebudou. Být mediálním magnátem v Česku je jako být majitelem Maseratti a jezdit po dálnici D1. Moc médii nezískáte, protože média moc nemají.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Ukrajina (válka na Ukrajině)
Zprávy z bojiště jsou v reálném čase těžko ověřitelné, ať již pocházejí z jakékoliv strany konfliktu. Obě válčící strany z pochopitelných důvodů mohou vypouštět zcela, nebo částečně nepravdivé (zavádějící) informace.
Redakční obsah PL pojednávající o tomto konfliktu naleznete na této stránce.
autor: Jakub Vosáhlo