„Aplikace je výsledkem společné práce realizačního týmu DPMB, jehož členy byli pracovníci nejen z Odboru informačních technologií, ale také z Odboru investic a Odboru přípravy provozu,“ uvedl generální ředitel DPMB Miloš Havránek.
Aplikace si poradí s řešením mnoha situací, které zákazníky DPMB mohou běžně při cestování potkat. „Jedná se například o zapomenutí věci v prostředku hromadné dopravy, potřeba vyhledání spojení, volba nejvhodnější jízdenky včetně přímé možnosti nákupu SMS jízdenky či vyhledání odstavného parkoviště, kde můžou zaparkovat své vozidlo před cestou hromadnou dopravou do centra,“ upřesnil Jan Havíř z Odboru přípravy provozu DPMB.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV