„Námět se už při svém představování setkal s velice pozitivními ohlasy místních. Těší mě proto, že přes problémy s rozpočtovým provizoriem městské části jsme tento plán dovedli do zdárného konce,“ vysvětluje drobné zpoždění místostarostka Brna-severu Kateřina Kalinová, která stála u zrodu projektu.
Název parku vychází z pojmenování někdejší železniční trati Brno–Tišnov vedoucí dotčeným územím. Na ni odkazuje i architektonický koncept od Vandy Štěpánové z Atelieru Štěpán. Železnice bude připomínána v různých podobách. Její trasa se objeví jako pěší stezka, u níž bude v jejím nejširším místě stát víceúčelový altán jako železniční zastávka. Z dobového železničního stavitelství vycházejí i použité materiály ocel a dřevo.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV