„Marketingový průzkum prováděli studenti v dubnu a květnu na pěti pracovištích magistrátu. Oslovili na nich 262 respondentů s cílem zjistit, jak jsou občané spokojeni se službami úřadů města, tedy s tím jak své záležitosti vyřídili, jak rychle byli odbaveni, jaká byla úroveň znalostí a komunikace úředníků a podobně. Po vyhodnocení mohu říci, že většina dotazovaných odcházela z úřadů spokojena,“ řekla Kateřina Kantorová z Ústavu podnikové ekonomiky a managementu, Fakulty ekonomicko-správní na Univerzitě Pardubice, která toto marketingové šetření zaštiťovala.
Téměř polovinu (49 procent) respondentů oslovili studenti v budovách na náměstí Republiky, kde lidé žádají například o vydání osobních dokladů a ve Štrossově ulici, kde sídlí například stavební úřad a odbor životního prostředí. Další klienty „zpovídali“ v sídle registru vozidel v Černé za Bory, na živnostenském úřadě v Gorkého ulici, v budově U divadla a na Pernštýnském náměstí. Zhruba tři čtvrtiny dotázaných se v magistrátních budovách orientovaly bez problémů, pětina měla problém s vyhledáním příslušného pracoviště.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pardubice.eu