Praha je jednou z mála světových metropolí, které používají Snapchat. Vstupem na tuto platformu chce oslovit především mladší generaci. Takzvaná „My stories“ Prahy jsou od začátku velmi oblíbená a v současné chvíli má profil města již okolo 500 followers. V létě byl spuštěn zkušební provoz a od listopadu již Praha naplno „snapuje“. „Od Snapchatu si slibujeme větší zapojení mladší generace do dění ve městě. Chceme právě této skupině ukázat Prahu jako moderní město, které má svoje nezaměnitelné kouzlo a ve kterém to opravdu žije. Chceme jim přes naše stories přiblížit netradiční místa, akce a samozřejmě i naše pražské eventy,“ uvedla ředitelka odboru komunikace a marketingu Magistrátu hl. m. Prahy Jana Berková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV