Škodovky patří na čínském trhu mezi oblíbené automobily. „Cílem Škody je téměř zdvojnásobit nynější objemy prodejů na místním trhu. Pro značku by to byl velký přínos,“ uvedl Jan Hamáček, který je mladoboleslavským rodákem. Předseda Poslanecké sněmovny dodal, že úspěch Škoda Auto na čínském trhu může být pro další české firmy inspirací.
Nárůst prodejů škodovek v Číně dosáhl za rok 2014 dokonce 24 procent, přičemž se tam za zmíněný rok prodalo 281 400 vozů. Ambice automobilky se pohybují kolem půl milionu kusů prodaných za rok. Na tamním trhu Škoda nabízí nyní osm modelů, na veletrhu Auto Shanghai přitom bude mít čínskou premiéru nová Škoda Fabia a Superb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PSP ČR