Podle její zakladatelky a současné místostarostky JUDr. Naděždy Kratochvílové (RESTART 2014) se nejvíce týká oblasti majetku, úvěrových smluv nebo dědictví.
Každou středu poskytují odborné poradenství vlastní zaměstnanci právního oddělení Odboru servisních služeb v rámci své náplně práce. Provoz poradny tedy nezvyšuje náklady úřadu. „Profesí jsem advokátka a zájem o legislativu je náplní mého života. Bohužel mám pocit, že pro lidi se stává právo stále méně přehlednou oblastí. Když jsem přišla na radnici Prahy 5, chtěla jsem lidem pomoci přímou cestou. Dnes vidím, že to byl správný krok,“ vysvětluje zástupkyně starosty JUDr. Naděžda Kratochvílová (RESTART 2014), do jejíchž kompetencí právní oddělení spadá.
Mezi nejčastější problémy patří například nevýhodné smlouvy, například uzavřené seniory na tzv. „předváděcích akcích“, otázky dědického práva, nájemních smluv k bytovým jednotkám nebo problematika spojená s exekucemi. Od vzniku poradny Praha 5 zdokonalila systém poskytování poradenství. Lidé si domlouvají schůzky dopředu a je k nim přistupováno s maximální klientskou péčí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: RESTART 2014