Soustředit se také budeme na dokončení rozestavěných staveb, pokračování výstavby Městského vnitřního okruhu, zprovoznění tunelového komplexu Blanka i trasy metra A.
Pro cestování po městě by měla být pro Pražany MHD první volbou. Proto hromadná doprava musí nabízet kvalitu, komfort, spolehlivost a čisté prostředí. Pro ČSSD je proto jasnou prioritou její podpora a další rozšiřování, a to nejen prostřednictvím stavby linky metra D, ale také budováním tramvajových tratí a stabilizací pozice Dopravního podniku jako poskytovatele služeb v oblasti veřejné dopravy. Sociální demokracie proto nepřipustí, aby v Dopravním podniku došlo k privatizaci či restrukturalizaci, která by vedla k rozprodávání majetku i propouštění zaměstnanců. V opačném případě by poskytování služeb bylo vážně ohroženo. V souladu s důrazem, který klademe na rozvoj veřejné dopravy, navrhneme zvýšení mzdy zaměstnanců Dopravního podniku hlavního města Prahy o 3,5 procenta nad rámec kolektivní smlouvy. To odpovídá stejnému zvýšení, o kterém rozhodla vláda v případě platu státních zaměstnanců.
Toto navýšení mzdy představuje částku zhruba 150 milionů korun ročně, což je realistické a v souladu s rozpočtovými možnostmi DP.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSSD