Strana zelených se ohledně předvolebních dárků drží sortimentu, který ji před čtyřmi roky vynesl do Poslanecké sněmovny. Takže zatímco se velké strany předhání, která na mítincích vytočí více sudů piva, u stánků zelených se rozdávají prezervativy a zelený čaj.
Stejně jako při kampani v roce 2006 i letos doprovází balíčky s prezervativy humorné slogany „Politika s nasazením!" či "Odpovědnost v každé pozici".
„My naše voliče na pivo za dvě koruny nelákáme," rýpl si do kampaně sociálních demokratů mluvčí zelených René Kubášek. „Možná, že někde v krajích, se nějaké to občerstvení příležitostně objeví, ale spíš si dokážu představit čajovnu, než výčep," řekl v rozhovoru s ParlamentnímiListy.cz.
Trička a tašky
Zelení navíc po vzoru TOP 09 či ODS připravují nový sortiment do svého obchodu. Novinkou mají být trička a tašky, jejichž design navrhovali mladí umělci. „V menším množství budeme rozdávat i zelené zápalky a tužky, jako v roce 2006," doplnil Kubášek.
Úplnou novinkou v kampani je čtyřiadvacetihodinový maratón předsedy strany Ondřeje Lišky. Kampaň zahájil Liška v sobotu ráno ve vestibulu metra Dejvická a po nočním turné po pražských klubech kampaň zakončí v nedělních časných hodinách.
"Chceme tímto způsobem ukázat, že Strana zelených má ke svým voličům blízko, a že předvolební kampaň lze dělat netradičním a zajímavým způsobem," řekl k tomu lídr pražské kandidátky zelených Liška.
Čtěte také:
- Schwarzenbergovo tričko Karel boduje. Odborníci kroutí hlavami
- Skromnost a upřímnost, definuje kampaň zelených Liška
Foto: Hans Štembera
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: az