Přes některé pikantní hlášky jde o konzervativní video. Možná konzervativní až příliš. TOP 09 totiž dva dny před volbami uvolnila na své stránky, YouTube a Facebook spot, který je dlouhý celých šest a půl minuty. Pro diváky, kteří si zvykli na klipovité nazírání reality, to tedy příliš není.
O co jde? "Zveřejňovali jsme ho ve středu ráno a je to sestřih momentů z celé kampaně. Sestřih nejzásadnějších prohlášení našich rozdílů," říká stranický mluvčí Jan Jakob.
Kdo je cílovou skupinou? "Chceme tak oslovit některé z nerozhodnutých voličů, zároveň našim podporovatelům a voličům ukázat, co se vlastně během té kampaně dělo," dodává.
Záměr není špatný. S oslovením nových voličů jsem však na pochybách. Stopáž a distribuční kanály, které sledují téměř výhradně už rozhodnutí voliči TOP 09, dělají z videa záležitost spíše pro skalní.
Oproti například vtipným a trefným imageovým spotům zelených, toto vypadá jako řadová stranická produkce, kterou většina recipientů při zběžném pohledu na úvodní logo a časovou osu vypne.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Ondřej Leinert