„Zkoumáme důvody tohoto relativně horšího výsledku, než jsme původně čekali, ale zároveň zkoumáme, co jsme programově a organizačně udělali špatně. Ten další problém vidím v tom, že jsme si nechali sebrat témata Věcmi veřejnými. Ty byly před volbami velmi silně slyšet, ale i jiná témata prezentovaná například SPOZ," uvedl v rozhovoru pro pořad Studio Česko Filip.
Oni byli slyšet velmi silně, my jsme se neuměli prodat
„Ten nástup Věcí veřejných ze září loňského roku z jednoho na 10 procent je v tom, že oni silně byli slyšet, argumentovali tím, co my jsme deset let dělali, ale my jsme náš program neuměli prodat. Prodávali jsme to sice v parlamentu, ale oni o nás, tedy o parlamentu mluvili jako o velké bandě, která to nedělá dobře a že oni jsou ti čerství a neokoukaní, " sypal si dále popel na hlavu Filip.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: olb