Jak být sexy? Změnit název, navrhuje oranžový benjamínek

28.07.2010 8:56 | Zprávy

ČSSD se chce stát sexy stranou. Tedy stranou, která bude přitažlivá pro voliče. Sociální demokraté chtějí oslovovat mladou generaci, což se jim v posledních volbách příliš nepovedlo. Nejmladší poslanec oranžových Adam Rykala tvrdí, že sociální demokracie by se měla vrátit ke svým kořenům. A nevylučuje, že by se strana mohla i přejmenovat. Aby ji lidé nepovažovali za stranu těch, kteří chtějí žít ze sociálních dávek.

Jak být sexy? Změnit název, navrhuje oranžový benjamínek

„Sociálně-demokratická strana byla vždy stranou pracujících. Stačí se podívat do historie. Proto tvrdím, že bychom se měli vrátit ke svým kořenům. Tak, aby nás lidé vnímali jako stranu tvrdě pracujících lidí. V současnosti nás bohužel mnoho lidí považuje za stranu těch, kteří by nejraději žili ze sociálních dávek a nechali se živit státem," říká pro ParlamentníListy.cz čtyřiadvacetiletý Adam Rykala.

Volili TOP jako Nike

A jde ještě dál. „Strana by klidně mohla mít ve svém jméně slovo práce. Sociálně demokratická strana práce - to by jasně říkalo, co je prioritou našich členů, voličů a sympatizantů. Za práci se přece nikdo nestydí."

To, že tolik mladých volilo pravici a zvláště TOP 09, si dovede Rykala vysvětlit. „Oni podle mého volili především značku. Tak jako někdo nosí oblečení Nike, oni volili TOP 09. Při tom podle mě nečetli ani program. Stejně tak nečetli programy ostatních stran," myslí si mladý politik, který považuje program ČSSD za velice dobrý především pro mladé lidi, kteří jsou všude v Evropě orientovaní spíše k levici.

David za to nemůže

Změna loga, ani zpěváka podle něj nemá žádný význam. „My musíme především prodat náš program, aby jej lidi znali. Potom budou lidi ČSSD volit. To jestli tam zpívá Michal David, Dan Landa, nebo Eva Vašek nám voliče nepřinese. Stejné to je i se změnou loga. Pokud se upraví růže to nic nezmění," tvrdí.

Rykala vidí trochu potíž v tom, že média měla podle jeho názoru o ČSSD před volbami malý zájem. „Řekl bych, že jsme nedostali ve sdělovacích prostředcích dostatek prostoru. A proto se náš program nedostal k většímu množství lidí," říká svůj kontroverzní názor.

Související:

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: tom

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Budoucnost

Vážený pane Bartoši, dokázal jste nevídané a podle mě jste jeden z nejlepších politiků u nás. Zajímalo by mě, co máte v plánu dál? Funkci předsedy jste složil. Zůstanete ale i nadále v politice? A neuvažoval jste o kandidatuře na prezidenta?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Chytré domácí spotřebiče používá 15 % domácností

10:22 Český statistický úřad: Chytré domácí spotřebiče používá 15 % domácností

Ve druhém čtvrtletí roku 2024 používalo internet 9 z 10 obyvatel Česka starších 16 let. Tři čtvrtiny…