ČSSD používá k šíření svých videí tři cesty - sociální sít Facebook, YouTube.com a v neposlední řadě také iNews, zpravodajství publikované na oficiálním webu strany. Jen za pondělí 16. srpna publikovala redakce pět videí. Všechny jsou natočeny pro účely následné propagace, obsahují titulek a krátký úvodník.
iNews ČSSD, 16.8.2010
V čem je ale problém? Pakliže ParlamentníListy.cz opakovaně konstatovaly, že politická videa prohlíží v průměru několik stovek uživatelů, v případě největšího videoportálu YouTube.com a Bohuslava Sobotky je řeč o jednotkách. O jednotkách uživatelů.
Pro srovnání: 66 666 diváků si připomenulo Rathův "stěr" Mirka Topolánka

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový