Analýza mediálního zájmu o politiky, kterou provedla společnost Newton Media, ukázala, že suverénně vedou oficiální představitelé politických stran. S jedinou výjimkou. V případě ČSSD jsou výsledky překvapením, protože místo členů grémia strany či hejtmanů se zájem médií soustředil, a to v době před volbami (!), na Jiřího Paroubka.
Bývalý ředitel sekce PR a marketingu ČSSD Petr Dimun přitom na webu vaševěc.cz zároveň připomíná, že mediální výstupy expředsedy ČSSD nebyly žádnými zahořklými „vzkazy z Vysočiny", ale aktivní kritikou kroků Nečasovy vlády nebo pasívní reakcí na některé výroky některých představitelů sociální demokracie.
Parouback? Šéfem ČSSD se může stát. Nevyloučil to
Političtí virové se rychle přenesou na nového hostitele
„Pro to druhé mám pochopení, neboť není možné nereagovat na projevy pokrytectví a falše některých lidí, kteří léta žili z vaší práce, a zatímco vy jste se potil v kancelářích, po večerech a nocích smolil stanoviska, vymýšlel strategie či vedl jednání, oni si užívali zahraničních cest, dovolených a víkendů," pustil se do Paroubkových spolustraníků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jih