Akce Lékařského odborového klubu Děkujeme, odcházíme nese z pohledu organizátorů své ovoce. Vždyť z celkového počtu 16 tisíc nemocničních lékařů jich už více než tři a půl tisíce podepsalo výpověď. Předseda Lékařského odborového klubu Martin Engel proto považuje akci za úspěšnou. Jako dobré rozhodnutí se ukázalo zvolit místo spontánního protestu PR agenturu, která marketingovou akcí lékařské odboráře zviditelnila.
K aktuální situaci ZDE
SLEDUJEME téma exodus lékařů
„Kampaň, co se týče publicity, je úspěšná. Bez využití PR agentury by se o akci určitě tolik nemluvilo a nepřinesla by výsledky jako nyní, kdy ministerstvo zdravotnictví hledá cesty, jak alespoň částečně vyjít lékařům vstříc," říká pro ParlamentníListy.cz Jiří Mikeš, lektor VŠE a bývalý ředitel Asociace reklamních agentur.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník