Pacienti naříkají či nadávají. Reklama lékařů je vidět

27.12.2010 11:36 | Zprávy

Blížící se konec roku bude rušný především v resortu zdravotnictví. Téměř čtvrtina nemocničních lékařů dá výpověď, což je výsledek odborářské akce Děkujeme, odcházíme. Její záběr je dán tím, že byla pojata profesionálně, myslí si mediální odborník Jiří Mikeš.

Pacienti naříkají či nadávají. Reklama lékařů je vidět

Akce Lékařského odborového klubu Děkujeme, odcházíme nese z pohledu organizátorů své ovoce. Vždyť z celkového počtu 16 tisíc nemocničních lékařů jich už více než tři a půl tisíce podepsalo výpověď. Předseda Lékařského odborového klubu Martin Engel proto považuje akci za úspěšnou. Jako dobré rozhodnutí se ukázalo zvolit místo spontánního protestu PR agenturu, která marketingovou akcí lékařské odboráře zviditelnila.

K aktuální situaci ZDE

SLEDUJEME téma exodus lékařů

„Kampaň, co se týče publicity, je úspěšná. Bez využití PR agentury by se o akci určitě tolik nemluvilo a nepřinesla by výsledky jako nyní, kdy ministerstvo zdravotnictví hledá cesty, jak alespoň částečně vyjít lékařům vstříc," říká pro ParlamentníListy.cz Jiří Mikeš, lektor VŠE a bývalý ředitel Asociace reklamních agentur.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Jiří Hroník



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Vystoupení z vojenské části NATO.“ Navržen nezvyklý krok

4:43 „Vystoupení z vojenské části NATO.“ Navržen nezvyklý krok

Podle bývalého elitního diplomata a předsedy spolku Svatopluk Petra Druláka je načase začít vést dis…