„Vládní upíři vám rádi pustí žilou," je na plakátu, ze kterého shlížejí Nečas a Kalousek v doslova drákulovském pojetí. Problém je v tom, že tuto propagaci nikdo nevzal. Společnosti spravující billboardy odmítly plakát vyvěsit jako neetický.
Zachovali etický kodex
Podle odborníka na média a reklamu Daniela Köppla to je pochopitelné. „Podle zákona o reklamě nesmějí být na billboardech zobrazováni politici a státní úředníci, pokud nejsou zadavatelem. To si prostě nikdo netroufne, provozovatelé dodrželi etický kodex," vysvětlil ParlamentnímListům.cz Köppl. To, že před volbami byly k vidění různé plakáty zesměšňující kandidáty, kteří zcela jistě nebyli jejich zadavateli, vysvětluje tím, že to šlo regionální reklamky a vše šlo neoficiální cestou, často přes neexistující reklamní kanceláře.
Více:
Podle odborářů je daňová reforma absurdní a šokující - navrhují vládě lepší

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš Urban, Zbyněk Pecák